Finanční a personální administrátorka
Koho hledáme?
Do brněnského sídla firmy hledáme pečlivou, samostatnou a spolehlivou osobnost, která si poradí s administrativou, personalistikou i pravidelnými účetními úkony. Oceníme zkušenosti z podobné pozice, výbornou znalost MS Office a schopnost dotahovat věci do konce. Znalost legislativy v oblasti mezd a zaměstnanců je velkou výhodou, stejně jako zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému. Nabízíme jistotu dlouhodobé spolupráce, možnost profesního růstu a zázemí české rodinné firmy.
Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 9:00 do 14:00, stravenky, penzijní připojištění, 3 dny sick days, zvýhodněný mobilní tarif, karta Multisport, vouchery na oblečení ATEX a další benefity. Možnost využívání podnikových prostor v Jeseníku pro rodinnou rekreaci. Především však nabízíme práci v neformálním prostředí a skvělém týmu!
Předpokládaný nástup - druhá polovina února 2026.
-
Fakturace a příprava podkladů do účetnictví
%40
-
Personalistika a mzdy
%25
-
Vnitrofiremní komunikace
%10
-
Komunikace s úřady
%10
-
Komunikace s odběrateli a dodavateli
%10
-
Statistiky a reporty
%5